حس خوب

بخند ، بذار همه بفهمند قوی تر از دیروزی

حس خوب

بخند ، بذار همه بفهمند قوی تر از دیروزی

ز من نگارم

خواننده:

شجریان
شاعر: محمدتقی بهار
آهنگساز: درویش‌خان
دستگاه: دستگاه ماهور
متن ترانه:    زمن نگارم ، عزیزم ، خبر ندارد      به‌حال زارم ، حبیبم ، نظر ندارد
خبر ندارم من ، از دل خود
دل من از من ، عزیزم ، خبر ندارد
دل من از من ، عزیزم ، خبر ندارد
....................
 کجا رود دل عزیز من      آخ که دلبرش نیست
 کجا رود دل عزیز من      آخ که دلبرش نیست
            کجا پرد مرغ ، عزیزم ، که پرندارد
            کجا پرد مرغ ، عزیزم ، که پرندارد
....................
امان از این عشق ، عزیز من      آخ ، فغان از این عشق ......
امان از این عشق ، عزیز من      آخ ، فغان از این عشق ......
                         که غیر خون جگر ندارد
                         که غیر خون جگر ندارد
....................
امان از این عشق ، عزیز من      آخ ، فغان از این عشق ......
امان از این عشق ، عزیز من      آخ ، فغان از این عشق ......
                         که غیر خون جگر ندارد
                         که غیر خون جگر ندارد
....................
همه سیاهی ، عزیزم ، همه تباهی      مگر شب ما ، حبیبم سحر ندارد

....
جز انتظار و جز استقامت  عزیز من
وطن  علاج دگر ندارد

بهار مضطر منال دیگر

که آه و زاری اثر ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.