حس خوب

بخند ، بذار همه بفهمند قوی تر از دیروزی

حس خوب

بخند ، بذار همه بفهمند قوی تر از دیروزی

آینده بینی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این لحظه بهترین لحظه ی زندگی منه !

سلام !

بی مقدمه میخوام حرف بزنم !

از حس خوبم بگم از اینکه توی بهترین ماه سالیم ! توی ماه من! اردیبهشت دوست داشتنی من ! من عاشق این ماهم و برام زیباترین لحظه ی ساله !

البته اینکه خودمم اردیبهشتی هستم خیلی بی تاثیر نیست توی عشقم به این ماه

خدای مهربون و قشنگم شکرت که من اینقد حس و حالم خوبه ، که در نعمت  رو به روم باز کردی !

خدا جونم مرسی که الان توی شرایطی هستم که واقعا دوستش دارم ! اینکه توی دو جای مختلف شاغل شدم و هیچ لحظه ی تلف شده ای ندارم و هر دوتا شغلم علاوه بر اینکه یک شغل هست ، جایی برای بالابردن دانش خودمم هست !

خدایا شکرت که صبح که میزنم بیرون ، تا شب که برمیگردم خونه وقتم به بطالت نمیگذره !

خیلی حالم خوبه از پولو حس خوبی که به زندگیم سرازیر شده !

خیلی خوشحالم که همه چیز توی زندگیم توی جای درست خودش قرار گرفته و چیزای اشتباه هم به مرور در حال تغییر هست تا به جای درستش منتقل بشه

خدایا عاشقتممممممممممممممممممم همین