حس خوب

بخند ، بذار همه بفهمند قوی تر از دیروزی

حس خوب

بخند ، بذار همه بفهمند قوی تر از دیروزی

صبح است ساقیا قدحی پر شراب کن

صبح است ساقیا قدحی پر شراب کن / دور فلک درنگ ندارد شتاب کن

دومین چهارشنبه ی اسفند ماه 95 ! به سرعت برق و باد یکسال دیگه هم گذشت و کمتر از بیست روز به سال 96 مونده ! سالی که امیدوارم برای همه پر از خیر و برکت باشه و توی سالهای زندگیمون از لحاظ ارامش ، خیر و برکت بولد باشه .

یکساعت دیگه به شروع کلاسم مونده و من توی اتاقم نشستم و با آرامش هرچه تمام تر تایپ میکنم :) اینم از مزایای نزدیک بودن به دانشگاه .

این ترم ترم فوق العاده شلوغی دارم ، فوق العاده شلوغ و پر برنامه ! در حدی که گاهی میترسم ولی چون به توانایی های خودم ایمان دارم و هم چنین لطف خدای قشنگم ترس برام مسخره میشه !!!

(صدای چرخوندن کلید توی در !) مامان خانوم بعد از پیاده روی صبحگاهانه اش تشریف فرما شدن ! و منی که امروز تا ساعت 6 عصر توی دانشگاه باید باشم ناهار ندارم :))

البته که وظیفه  ی مامان خانوم نیست و همین حضورش کنار ما مایه ی شادی ماست :)

کلی جزوه اطرافمه :( کلی درس خوندنی

و یک عیدی که باید بر تنبلی غلبه کنم و درس بخونم ...

از عید سال گذشته چیز زیادی یادم نمیاد و پر رنگ ترین اتفاق توی ذهنم باغ آلاچیق ، قلیون و میس افه و قرار گذاشتیم که امسالم همون صحنه رو باز برای خودمون بسازیم :)

+ اینقد جدیدا تمرکزم روی یادگیری زبان انگلیسیه که وقتی میخوام جمله ای رو بنویسم مغزم اول انگلیسیشو صادر میکنه :))

+ باید برم آ»اده ی رفتن بشم

+ خدایا عاشقتم و میدونم امروز بهترین اتفاقها برام رقم میخوره :)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.