حس خوب

بخند ، بذار همه بفهمند قوی تر از دیروزی

حس خوب

بخند ، بذار همه بفهمند قوی تر از دیروزی

زندگی همین یک لحظه است قدر بدان !

امروز از صبح تا الان که ساعت 11:49 دقیقست تازه نیم ساعته که یکمی آروم دراز کشیدم البته اگه بخوام آروم دراز کشیدن رو بگم دو دقیقست و اگه بخوام دراز کشیدن خالی رو بگم نیم ساعت ...

صبح تا 2 دانشگاه بودم و وقتی رسیدم خونه 2 و نیم بود سریع ناهار خوردیم و با مامان و گروه کوهنوردیشون رفتیم کوه ، 1760 متر ارتفاع :)) دفعه اولم بود و چون صخره رو شروع کردم دوست دارم کوهم کار کنم ! خلاصه بلافاصله بعد کوه با خاله اینا رفتیم خونه ی خاله بزرگه عیادتش ...  و الان تازه برگشتیم ...

فردا درس تربین بدنی دارم و عزا گرفتم :)))

امروز توی کوه استاد سه تار گرامی رو دیدم و کمی با همدیگه سر این موضوع که چرا الکی باهام قهر کرده و کلاسامو کنسل کرده بحث کردیم  ولی خیلیییییییییییییی باهام اکی بود و من متعجب از اینکه چه مشکلی هست که حضوری اکی هست و غیر حضوری اکی نیست .

کفش اسپرت خریدم امروز توی کوه کفشام از ریخت افتاد :/

با اینکه عید قراره بریم بندر و قشم و ... ولی فعلا اینو خریدم تا بعد ببینم چی میشه

الانم خیلی خستم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.