حس خوب

بخند ، بذار همه بفهمند قوی تر از دیروزی

حس خوب

بخند ، بذار همه بفهمند قوی تر از دیروزی

خاطرات ممنوعه !

دوست داشتن و عشق در اوج زیبایی بی رحمن !

من کنار اومدم با خودم ، با تمام شدن این رابطه کنار اومدم !

چرا تو کنار نیومدی؟! چرا هر بار که میای به سمتم منو به آتیش میکشی؟!

چرا وقتی خودت خواستی روی تمام عشق و دوست داشتنم خاک بریزم ، خودت  برمیگردی و میگی چی شد ؟ چرا ؟؟!

تو خودت خواستی !!

"همه گوشمو پر میکنن که دیگه گریه واسه تو بسه "

وای خدا ! :/

"دستایی که جدا بوده این همه سال محاله به هم برسه "

خدایا کمکم کن !

فقط تو میدونی من چه شرایط سختی داشتم ولی نذاشتم کسی بفهمه و خودمو جمع کردم !

تو میدونی من چه اشکی ریختم چه زجه هایی زدم !

تو فقط میدونی که من چه شبهایی که تا صبح نخوابیدم

تو میدونی من اون شبی که چند تا قرص با هم خوردم که آروم بشم ولی داشتم نابود میشدم !

چرا الان اون شاکیه از من ؟!

چرا الان اون میگه به من که چرا گذاشتم و رفتم ؟؟!

چرا منو مقصر میدونه توی حرفاش ؟

چرا توقع داشته که من بمونم با تمام اون حرفایی که بینمون رد و بدل شده بود و خودش خواست که تمام بشه !

خدایا کم آوردم

کمکم کن !

خودت میدونی من این آدمو از خودم و جون خودم بیشتر دوست داشتم !

خودت شاهدش بودی که عاشق بودم!

من!!

منی که اینقد بد اخلاق و بد عنق ویه دنده و .... هستم !

خدایا یه کاری کن برام

اگه واقعا دوست داره منو کمکش کن مشکلاتشو بتونه حل کنه ، خودشو باور کنه !

بهش مسئولیت بپذیری یاد بده !

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran 1396/03/26 ساعت 11:35 http://haftaflakblue.blogsky.com/

ان شاء الله...خدایا به اذن خودت کمک شون کن.

ان شالله خدا ی بزرگ به همه کمک کنه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.